vineri, 24 aprilie 2009

matca 0.15

vorba lu' ochirosii "de ce pula mea injura atat dan chisu' ala in cartea aia de cacat unde da muie la toate pizdele alea, sub dus!?" [...] dupa ce am dat palme la copii pe internet azi-noapte pana la vreo 2, am adormit cu geamul deschis - 9 grade - si m-am trezit ca vampirii; mari sunt misterele computerului, programul ala de play o song la ce ora vrei tu, wake-up clock, la 6:55 in loc sa bage "becoming insane" a bagat "adu mandra carabina"; daca vreti senzatii tari incercati sa va treziti pe piesa asta; am sarit din pat exact ca victor in camera la sz, "ai sa-mi bag pula unde mi-s?" [...]
avem obisnuita serie de injuraturi, oarecum ca sirul lui fibonacci, adresate lui gigi maxilar "sa dea domnul sa nu ajunga toate bordurile din arad sa acoperi mormantul lu' mata!!" samd

se intampla la arad: daca o saptamana are 7 zile, de ce sa nu moara 7 motociclisti pe saptamana?!
tot la arad: din ciclul femeile se bat, banii se numara, il avem pe binecunoscutul vostru liviu pustiu, error - sorin cirti, seful de la garda financiara, care spune tare si raspicat "cetateanul ne este partener", restu' sunt "vaci de muls"; [unde esti tu dolly-doamne sa-i arunci si la asta un molotov pe masina!!!]

se intampla in tara: un ziar central a publicat un anunt in care ong-ul "utu imparatul si prietenii prietenilor" informeaza toti membri fondatori de intalnirea din data de 1 mai 2009, in vederea deplasarii la bistrita;
asa imi place de domnu' boc ca vorbeste tare si raspicat sa intege toti prostii;
noi legiunea secuiasca, dorim sa indeplinim profetia - eba e anastasia, membrii familiei (basescu - tatal, boc - fratele, videanu - varu' si udrea - za lady) sa aiba aceeasi soarta ca rusii;

YES WE CAN! YES WE CAN! YES WE CAN! YES WE CAN! YES WE CAN!

Niciun comentariu: