sâmbătă, 27 septembrie 2008

Partea Cap

a trecut ceva vreme de cand nu mi-am mai dat cu pararea pe "blog"; acum am revenit pe "blog" si din dorinta de a impartasi experientele mele, traite de mine (fifty), in hainele mele, facute de mine, pun pe "blog" ceva de care sa va feriti:

1. There Will Be Blood (2007)



plictisitor, am rezistat la el 1h + ultimele 10 minute; criticii platiti zic ca daniel day lewis a facut un rol bun si i-au dat oscar;
recomandare: bleax

2. W Delta Z (2007)



cica thriller inteligent, ruda cu saw si se7en; parca e filmat de mine cu n73-ul la exotic si in beci la nurca; pe langa asta, emo and gay .... it's not ok!
recomandare: caca

3. The Incredible Hulk (2008)



efecte si liv tyler care e foarte sexy (elful meu preferat); sincer nu-s curios ca nici superman nu-l poate controla pe hulk si ca il expediaza pe luna
recomandare: poop

4. Harold And Kumar - Escape From Guantanamo Bay (2008)



du-te-n plm ce porcarie; la prima parte, aia cu hamburgerii, am ras de m-am „spart"; indianul ala „taj" e penibil; rolul vierii lui, din EPIC MOVIE, cand are cacatul in gura :|
recomandare: gunoi

5. Never Back Down (2008)



„never back down, never give up" film simplu cu pumni si picioare ;
recomandare: pentru cei care ma urasc ca le-am spart nasul si gura cu pumnul in generala (nu stiam sa dau cu tibia la cap pe vremea aia), pentru cei care au blog special facut pentru mine, hai ca se poate!!! F L



flipsyde-someday
Asculta mai multe audio Muzica »

6. Iron Man (2008)



no bine amu, iron man asta e cel mai iubit dintre super eroi, clar ca se bate cu teroristii lu' osama; efecte si cam atat
recomandare: merge o data

7.

Niciun comentariu: